Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A Borsodi prémium söreivel kapcsolatos márkapreferencia és márkaimázs vizsgálata |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/105557 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK) Szakdolgozatok (GTK) |
Cím: |
A Borsodi prémium söreivel kapcsolatos márkapreferencia és márkaimázs vizsgálata
|
Létrehozó: |
Szabó Gergely
|
Dátum: |
2021-12-12
|
Téma: |
szakdolgozat
Borsodi
Sörforradalom
Beer marketing
márkaérték
|
Tartalmi leírás: |
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat célja, hogy analizálja a Borsodi vertikális márkakiterjesztésének sikerességét márkaérték modellek segítségével, és felmérje a prémiumsörökkel kapcsolatos márkapreferenciát, továbbá hogy megvizsgálja milyen márkaimázs él a fogyasztók fejében.A kutatás hozzáadott értéke, hogy a kiterjesztés finomhangolásához, illetve márkaimázst, -reputációt javító kampányokhoz releváns és időszerű adatokkal, helyzetjelentéssel szolgál.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:T287A4
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|