Ugrás a tartalomhoz

A Borsodi prémium söreivel kapcsolatos márkapreferencia és márkaimázs vizsgálata

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/105557
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK)
Szakdolgozatok (GTK)
Cím:
A Borsodi prémium söreivel kapcsolatos márkapreferencia és márkaimázs vizsgálata
Létrehozó:
Szabó Gergely
Dátum:
2021-12-12
Téma:
szakdolgozat
Borsodi
Sörforradalom
Beer marketing
márkaérték
Tartalmi leírás:
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat célja, hogy analizálja a Borsodi vertikális márkakiterjesztésének sikerességét márkaérték modellek segítségével, és felmérje a prémiumsörökkel kapcsolatos márkapreferenciát, továbbá hogy megvizsgálja milyen márkaimázs él a fogyasztók fejében.A kutatás hozzáadott értéke, hogy a kiterjesztés finomhangolásához, illetve márkaimázst, -reputációt javító kampányokhoz releváns és időszerű adatokkal, helyzetjelentéssel szolgál.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:T287A4
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess