Ugrás a tartalomhoz

„Mindenmentes” táplálkozás, mint fogyasztói trend: avagy a „mentes” készen kapható desszertekkel kapcsolatos percepciók, mögöttes motivációk az életkezdők körében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/106029
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK)
Szakdolgozatok (GTK)
Cím:
„Mindenmentes” táplálkozás, mint fogyasztói trend: avagy a „mentes” készen kapható desszertekkel kapcsolatos percepciók, mögöttes motivációk az életkezdők körében
Létrehozó:
Pop Kitti
Dátum:
2022-05-23
Téma:
szakdolgozat
mentes
mindenmentes
mentes táplálkozás
funkcionális táplálkozás
életkezdők
fogyasztói magatartás
means-end
meccas modell
life-marketing
Tartalmi leírás:
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat célja a különféle „mentes” és „mindenmentes” címkével ellátott készen kapható desszertek vásárlása mögött meghúzódó motivációk feltárása és fogyasztási szokások, vásárlási preferenciák megismerése az életkezdők körében. A dolgozat célja az attitűdök és egyéni motivációk feltárásán keresztül a termékgyártókat olyan hasznos információkkal ellátni, amelyekkel célzott és hatékony kommunikációs stratégia kidolgozására van lehetőségük.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:IRIR1L
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess