Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
„Mindenmentes” táplálkozás, mint fogyasztói trend: avagy a „mentes” készen kapható desszertekkel kapcsolatos percepciók, mögöttes motivációk az életkezdők körében |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/106029 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK) Szakdolgozatok (GTK) |
Cím: |
„Mindenmentes” táplálkozás, mint fogyasztói trend: avagy a „mentes” készen kapható desszertekkel kapcsolatos percepciók, mögöttes motivációk az életkezdők körében
|
Létrehozó: |
Pop Kitti
|
Dátum: |
2022-05-23
|
Téma: |
szakdolgozat
mentes
mindenmentes
mentes táplálkozás
funkcionális táplálkozás
életkezdők
fogyasztói magatartás
means-end
meccas modell
life-marketing
|
Tartalmi leírás: |
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat célja a különféle „mentes” és „mindenmentes” címkével ellátott készen kapható desszertek vásárlása mögött meghúzódó motivációk feltárása és fogyasztási szokások, vásárlási preferenciák megismerése az életkezdők körében. A dolgozat célja az attitűdök és egyéni motivációk feltárásán keresztül a termékgyártókat olyan hasznos információkkal ellátni, amelyekkel célzott és hatékony kommunikációs stratégia kidolgozására van lehetőségük.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:IRIR1L
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|