Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az exportpromóció nemzetközi szabályozása és jógyakorlatai a vállalkozások nemzetközi értékláncokba való bekapcsolódásába |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2182/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = nemzetköziesedés Tárgyszó = exporttámogatás Tárgyszó = exportösztönzés Tárgyszó = globális ellátási lánc bekapcsolódás |
| Cím: |
Az exportpromóció nemzetközi szabályozása és jógyakorlatai a vállalkozások nemzetközi értékláncokba való bekapcsolódásába
|
| Létrehozó: |
Galambos Judit
Andrási Gábor
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2023
|
| Tartalmi leírás: |
A Világkereskedelmi Szervezet (World Trade Organisation, WTO) Támogatásokról és Kiegyenlítő Intézkedésekről szóló 1995. évi nemzetközi egyezménye meghatározza az exportpromóciós eszközrendszer elemeit. Ezek esetében azonban kihívást jelent a vállalat fejlődésére és nemzetközi piacra lépésére gyakorolt hatásuk közvetlen mérése, mivel számos exportpromóciós akció áttételes, hosszú távú hatást gyakorol, és azt, hogy a vállalat nemzetközi piacra lépése végül sikeres lesz-e, számos egyéb külső gazdasági tényező is befolyásolja. Szekunder források alapján arra keressük a választ, hogy a vizsgált országok exportpromóciós megoldásai esetében kimutatható-e az összefüggés az exportpromóciós programok és a vállalatok teljesítménye között. A vizsgált országok vonatkozásában megnevezzük a releváns, jógyakorlatként használható exportpromóciós megoldásokat.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Galambos Judit és Andrási Gábor (2023) Az exportpromóció nemzetközi szabályozása és jógyakorlatai a vállalkozások nemzetközi értékláncokba való bekapcsolódásába. In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 84-95. ISBN 978-615-6342-74-4
34391815
|
| Kapcsolat: |
34391815
|