Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Valuing knowledge exchange and professional learning for educational inclusion: understanding professional dilemmas in policy and practice contexts |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/92706 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK) Pedagógusképzés |
Cím: |
Valuing knowledge exchange and professional learning for educational inclusion: understanding professional dilemmas in policy and practice contexts
|
Létrehozó: |
Lofthhouse, Rachel
Beaton, Mhairi C.
Kools, Quinta
Kopp, Erika
|
Dátum: |
2021
|
Téma: |
Teacher Education
inclusion
continuous professional development
European education
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:10.37205/TEL-hun.2021.1.01
elte:1
elte:Pedagógusképzés
elte:29
elte:8
elte:20
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|