Ugrás a tartalomhoz

Valuing knowledge exchange and professional learning for educational inclusion: understanding professional dilemmas in policy and practice contexts

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/92706
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK)
Pedagógusképzés
Cím:
Valuing knowledge exchange and professional learning for educational inclusion: understanding professional dilemmas in policy and practice contexts
Létrehozó:
Lofthhouse, Rachel
Beaton, Mhairi C.
Kools, Quinta
Kopp, Erika
Dátum:
2021
Téma:
Teacher Education
inclusion
continuous professional development
European education
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:10.37205/TEL-hun.2021.1.01
elte:1
elte:Pedagógusképzés
elte:29
elte:8
elte:20
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess