Ugrás a tartalomhoz

 

A kamaszkori iskolai és internetes zaklatásban való szerepvállalás összefüggése a család szociokulturális és érzelmi jellemzőivel

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/91525
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (TTK)
Szakdolgozatok (Dékáni felügyelet alatt álló oktatási egységek)
Cím:
A kamaszkori iskolai és internetes zaklatásban való szerepvállalás összefüggése a család szociokulturális és érzelmi jellemzőivel
Létrehozó:
Simon Szilvia Krisztina
Közreműködő:
Konok Veronika
Dátum:
2021-11-25
Téma:
szakdolgozat
iskolai zaklatás
cyberbullying
szocioökonómiai státusz
nevelési stílus
középiskola
Tartalmi leírás:
INST: L_200
Kutatásom témája az iskolai bántalmazás és cyberbullying jelenségének összefüggései a szocioökonómiai státusszal és nevelési stílussal. A kutatást validált és saját kérdőívekkel végeztem, a célcsoport fővárosi iskolába járó kamaszkorúak (jellemzően 14- 18 évesek) voltak. Az eredmények alapján az iskolai zaklatásban való szerepvállalás összefügg a szocioökonómiai státusz egyes komponenseivel, illetve a nevelési stílussal, a cyberbullying esetében ezek a tendenciák kevésbé érvényesek.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:TBIM57
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess