Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A kamaszkori iskolai és internetes zaklatásban való szerepvállalás összefüggése a család szociokulturális és érzelmi jellemzőivel |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/91525 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (TTK) Szakdolgozatok (Dékáni felügyelet alatt álló oktatási egységek) |
Cím: |
A kamaszkori iskolai és internetes zaklatásban való szerepvállalás összefüggése a család szociokulturális és érzelmi jellemzőivel
|
Létrehozó: |
Simon Szilvia Krisztina
|
Közreműködő: |
Konok Veronika
|
Dátum: |
2021-11-25
|
Téma: |
szakdolgozat
iskolai zaklatás
cyberbullying
szocioökonómiai státusz
nevelési stílus
középiskola
|
Tartalmi leírás: |
INST: L_200
Kutatásom témája az iskolai bántalmazás és cyberbullying jelenségének összefüggései a szocioökonómiai státusszal és nevelési stílussal. A kutatást validált és saját kérdőívekkel végeztem, a célcsoport fővárosi iskolába járó kamaszkorúak (jellemzően 14- 18 évesek) voltak. Az eredmények alapján az iskolai zaklatásban való szerepvállalás összefügg a szocioökonómiai státusz egyes komponenseivel, illetve a nevelési stílussal, a cyberbullying esetében ezek a tendenciák kevésbé érvényesek.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:TBIM57
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|