Ugrás a tartalomhoz

Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/12056
Archívum: The Central European Journal of Educational Research
Gyűjtemény: Open Access DRIVERset
Research papers
Cím:
Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development
Létrehozó:
Kis, Orsolya
Földi, Fanni
Steklács, János
Kiadó:
Dátum:
2023-06-30
Téma:
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37441/cejer/2023/5/1/12056
Forrás:
Central European Journal of Educational Research; Évf. 5 szám 1 (2023): Resilience and Social Mobility in Education; 70-83
2677-0326
Kapcsolat:
Létrehozó: