Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2063/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = Virtual reality Tárgyszó = Innovation Tárgyszó = Tourism marketing |
| Cím: |
Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing
|
| Létrehozó: |
Shi Junfeng
Tian Xueying
Wu Yuxiaosi
|
| Kiadó: |
Budapest Business School
|
| Dátum: |
2023
|
| Nyelv: |
angol
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
text
|
| Azonosító: |
Shi Junfeng és Tian Xueying és Wu Yuxiaosi (2023) Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing. In: Foresight in research - case studies on future issues and methods. Budapest Business School, Budapest, pp. 57-81. ISBN 9786156342560
34020174
|
| Kapcsolat: |
34020174
|