Ugrás a tartalomhoz

 

A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítésének lehetőségei az óvoda-iskola átmenet során

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/87509
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet)
Cím:
A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítésének lehetőségei az óvoda-iskola átmenet során
Létrehozó:
Molnár Anna
Közreműködő:
Solymosi Katalin
Dátum:
2022-04-20
Téma:
fejlesztőpedagógia
óvoda-iskola átmenet
beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTM)
fejlesztés
Óvodai Nevelés Országos Alapprogram (ÓNOAP)
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
INST: L_135
A szakdolgozatom célja, az óvoda-iskola átmenet kérdéskörének, ezen belül pedig a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítési lehetőségeinek vizsgálata. A dolgozat tartalmazza: a különböző képességek óvodás korra jellemző fejlődését, az óvodában megmutatkozó tanulási nehézségre utaló jeleket, az óvoda-iskola átmenet során alkalmazott jó gyakorlatokat, a tanítói tapasztalatok alapján elemzett nehézségeket, illetve a dolgozat egésze alapján levont konzekvenciákat.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:IHDYCX
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess