Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítésének lehetőségei az óvoda-iskola átmenet során |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/87509 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet) |
| Cím: |
A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítésének lehetőségei az óvoda-iskola átmenet során
|
| Létrehozó: |
Molnár Anna
|
| Közreműködő: |
Solymosi Katalin
|
| Dátum: |
2022-04-20
|
| Téma: |
fejlesztőpedagógia
óvoda-iskola átmenet
beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTM)
fejlesztés
Óvodai Nevelés Országos Alapprogram (ÓNOAP)
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
INST: L_135
A szakdolgozatom célja, az óvoda-iskola átmenet kérdéskörének, ezen belül pedig a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek megsegítési lehetőségeinek vizsgálata. A dolgozat tartalmazza: a különböző képességek óvodás korra jellemző fejlődését, az óvodában megmutatkozó tanulási nehézségre utaló jeleket, az óvoda-iskola átmenet során alkalmazott jó gyakorlatokat, a tanítói tapasztalatok alapján elemzett nehézségeket, illetve a dolgozat egésze alapján levont konzekvenciákat.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:IHDYCX
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|