Ugrás a tartalomhoz

 

A BTM-es gyermekek helyzetének vizsgálata a pedagógusok szemszögéből a Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/87476
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet)
Cím:
A BTM-es gyermekek helyzetének vizsgálata a pedagógusok szemszögéből a Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában
Létrehozó:
Bayer Gyöngyi Tímea
Közreműködő:
Solymosi Katalin
Dátum:
2022-04-19
Téma:
beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTM)
sajátos nevelési igényű gyermek (SNI)
iskola
fejlesztőpedagógus
Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskola
iskolai nevelés
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
INST: L_135
Szakdolgozatom megírásának a célja az volt, hogy válaszokat keressek arra, hogy milyen a BTM-es gyermekek helyzete a csepeli Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában. Kollégáimat kérdőíves formában kérdeztem meg arról, hogy ők hogyan tudják ezeket a gyermekeket oktatni, nevelni, milyen problémákkal szembesülnek, miként látják a BTM-es gyermekek helyzetét iskolámban, milyen segítséget, támogatást kapnak a velük való közös munka során.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:EJOTR0
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess