Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A BTM-es gyermekek helyzetének vizsgálata a pedagógusok szemszögéből a Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/87476 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet) |
| Cím: |
A BTM-es gyermekek helyzetének vizsgálata a pedagógusok szemszögéből a Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában
|
| Létrehozó: |
Bayer Gyöngyi Tímea
|
| Közreműködő: |
Solymosi Katalin
|
| Dátum: |
2022-04-19
|
| Téma: |
beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTM)
sajátos nevelési igényű gyermek (SNI)
iskola
fejlesztőpedagógus
Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskola
iskolai nevelés
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
INST: L_135
Szakdolgozatom megírásának a célja az volt, hogy válaszokat keressek arra, hogy milyen a BTM-es gyermekek helyzete a csepeli Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskolában. Kollégáimat kérdőíves formában kérdeztem meg arról, hogy ők hogyan tudják ezeket a gyermekeket oktatni, nevelni, milyen problémákkal szembesülnek, miként látják a BTM-es gyermekek helyzetét iskolámban, milyen segítséget, támogatást kapnak a velük való közös munka során.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:EJOTR0
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|