Ugrás a tartalomhoz

A néprajz/népművészet középiskolai oktatásának helyzete Bordásné Gyuris Katalin Innovatív módszerek a népművészet oktatásában című tanulmánya alapján

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.mtak.hu/index.php/tanc_es_neveles/article/view/9930
Archívum: Tánc és Nevelés
Gyűjtemény: Szemle
Cím:
The Situation of Teaching Folklore and Folk Art in Secondary Schools Based on the Study Entitled Innovative Methods in Teaching Folk Art Written by Katalin Bordásné Gyuris.
A néprajz/népművészet középiskolai oktatásának helyzete Bordásné Gyuris Katalin Innovatív módszerek a népművészet oktatásában című tanulmánya alapján
Létrehozó:
Maruzsenszki, Andor
Kiadó:
Magyar Táncművészeti Egyetem
Dátum:
2023-05-23
Téma:
hon- és népismeret
néprajz
Tartalmi leírás:
Az írás Bordásné Gyuris Katalin Innovatív módszerek a népművészet oktatásában című tanulmánya alapján mutatja be a középiskolai néprajz/népművészet oktatásának helyzetét.
Nyelv:
magyar
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
nem referált könyvismertetés
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
10.46819/TN.4.1.111-114
Forrás:
Tánc és Nevelés; Évf. 4 szám 1 (2023); 111-118
2732-1703
2732-1002
10.46819/4.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 Andor Maruzsenszki