Ugrás a tartalomhoz

A perszonalizáció jelentősége a marketingben

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/44510
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Perszonalizáció és egészségtudatosság a marketingben
Cím:
The Significance of Personalization in Marketing
A perszonalizáció jelentősége a marketingben
Létrehozó:
Szabó, Tamás
Szűcs, Róbert Sándor
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2022-12-28
Téma:
személyre szabás
termék
kommunikáció
információ
személyes adatok védelme
Tartalmi leírás:
Napjainkban egy vállalat sikeressége azon múlhat, hogy képes-e információhoz jutni a jelenlegi vagy potenciális fogyasztóiról. Az információ sikerkritériummá vált az elmúlt időszakban. Manapság már nem az az elvárás egy vállalattal szemben, hogy általános, standard terméket gyártson, ami gyakran nem képes maradéktalanul megfelelni a fogyasztói igényeknek. A kihívást és egyben a megoldást a perszonalizáció, vagyis a személyre szabott termékek jelentik. Egy perszonalizált terméket a fogyasztó saját maga tervez meg, pl. az internet adta lehetőségeket kihasználásával. Szekunder és primer kutatásunk rávilágít arra, hogy napjainkban a perszonalizáció már nem csupán a nagyvállalatok privilégiuma, hanem KKV-k számára is reális lehetőség. Ma már egy kis cukorka (M&M’s) vagy egy sportcipő (GT) is személyre szabható. A nyilvánvaló előnyök mellett a perszonalizáció kihívásokat is tartogat, úgymint a gyártási technológia vagy a személyes adatok védelme.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14232/jtgf.2022.3-4.11-22
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 17 szám 3-4 (2022); 11-22
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok