Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A perszonalizáció jelentősége a marketingben |
Tartalom: | https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/44510 |
---|---|
Archívum: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok |
Gyűjtemény: | Perszonalizáció és egészségtudatosság a marketingben |
Cím: |
The Significance of Personalization in Marketing
A perszonalizáció jelentősége a marketingben
|
Létrehozó: |
Szabó, Tamás
Szűcs, Róbert Sándor
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
|
Dátum: |
2022-12-28
|
Téma: |
személyre szabás
termék
kommunikáció
információ
személyes adatok védelme
|
Tartalmi leírás: |
Napjainkban egy vállalat sikeressége azon múlhat, hogy képes-e információhoz jutni a jelenlegi vagy potenciális fogyasztóiról. Az információ sikerkritériummá vált az elmúlt időszakban. Manapság már nem az az elvárás egy vállalattal szemben, hogy általános, standard terméket gyártson, ami gyakran nem képes maradéktalanul megfelelni a fogyasztói igényeknek. A kihívást és egyben a megoldást a perszonalizáció, vagyis a személyre szabott termékek jelentik. Egy perszonalizált terméket a fogyasztó saját maga tervez meg, pl. az internet adta lehetőségeket kihasználásával. Szekunder és primer kutatásunk rávilágít arra, hogy napjainkban a perszonalizáció már nem csupán a nagyvállalatok privilégiuma, hanem KKV-k számára is reális lehetőség. Ma már egy kis cukorka (M&M’s) vagy egy sportcipő (GT) is személyre szabható. A nyilvánvaló előnyök mellett a perszonalizáció kihívásokat is tartogat, úgymint a gyártási technológia vagy a személyes adatok védelme.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.14232/jtgf.2022.3-4.11-22
|
Forrás: |
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 17 szám 3-4 (2022); 11-22
2676-9867
1788-7593
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2023 Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok
|