Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1984/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = marketing Típus = Könyv része Tárgyszó = változásmenedzsment Tárgyszó = válságmenedzsment Tárgyszó = szakirodalmi áttekintés Tárgyszó = PRISMA modell |
Cím: |
Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése
|
Létrehozó: |
Máté Zoltán
Oravecz Titanilla
Pólya Éva
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2022
|
Tartalmi leírás: |
Jelen felgyorsult világunkban a változás állandó jelenség, amely folyamatosan lépéseket követel a gazdasági szereplőktől. A tanulmány elsősorban marketing aspektusból vizsgálja a változásokat, valamint annak egyik speciális esetét, a válságok menedzselését. Ennek érdekében összegyűjtöttük és szisztematikus áttekintés keretében szintetizáltuk a marketing és a változás-, valamint válságmenedzsmenttel kapcsolatos kutatási eredményeket a PRISMA modell alapján. A vizsgálat elsődleges célja a jövőbeli kutatási irányok azonosítása a szakirodalom szisztematikus elemzése alapján. A kutatást a Budapesti Gazdasági Egyetem, Változás és Alkalmazkodás Kutatóműhely keretein belül végezzük. A Kutatóműhely 2022 őszén alakult azzal a céllal, hogy olyan magas minőségű alkalmazott kutatásoknak adjon teret, amelyek eredményei beépíthetők az oktatásba, és amelyek alkalmasak arra, hogy a gazdasági élet szereplői is hasznosítsák azokat. A szisztematikus adatgyűjtés során 372 darab cikk került beazonosításra, a nem releváns publikációk kizárása után összesen 112 releváns cikket elemeztünk. A vizsgálatba bevont irodalmak jellemzően általános menedzsment, digitalizáció, marketing, stratégiai menedzsment, változásmenedzsment, turizmus és COVID-19 témakörében jelentek meg.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Máté Zoltán és Oravecz Titanilla és Pólya Éva (2022) Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 173-181. ISBN 978-615-6342-49-2
33648071
|
Kapcsolat: |
33648071
|