Ugrás a tartalomhoz

 

Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1983/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = szekunder kutatás
Típus = Könyv része
Tárgyszó = regionális gazdaságtan
Tárgyszó = helymarketing
Tárgyszó = településmarketing
Cím:
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan
Létrehozó:
Majláth Melinda
Reicher Regina Zsuzsánna
Pecze Krisztina
Kolnhofer-Derecskei Anita
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2022
Tartalmi leírás:
2022 októberében a Budapesti Gazdasági Egyetem, Pénzügyi és Számviteli Karán Településmarketing kutatócsoport alakult Reicher Regina Zsuzsánna51F vezetésével. A kutatócsoport célja – többek között – a helymarketing izgalmas területén primer kutatásokat végezni úgy, hogy lehetőség szerint ebbe a folyamatba a Hallgatókat is bevonjuk – mind a TDK (Tudományos Diákköri Konferencia), mind a kutatásmódszertani ismeretek erősítésének szándékával. Ennek érdekében először feltérképezzük a településmarketing témakörében eddig megjelent szakirodalmakat és kutatási irányokat, valamint a publikációs lehetőségeket. Ebben a cikkben kifejezetten a hazai publikációkra irányult a figyelmünk, melyek az Magyar Tudományos Akadémia IX. osztályán belül ezzel a – regionális gazdaságtan és a gazdaságtudományok (azon belül elsősorban a marketing) határterületén fekvő – témával foglalkoznak. A cikk célja az eddig megjelent hazai publikációk feltérképezése fellelhetőség, időbeli alakulás és relevancia szempontjából. Eredményeink egyértelműen jelzik, hogy az elmúlt 3 évtizedben a településmarketing kutatása elmélyült és kiszélesedett: sokféleképpen közelítették meg a témát, kialakultak egyértelmű viszonyítási pontok, hivatkozási alapok.
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Majláth Melinda és Reicher Regina Zsuzsánna és Pecze Krisztina és Kolnhofer-Derecskei Anita (2022) Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 167-172. ISBN 978-615-6342-49-2
33648029
Kapcsolat:
33648029