Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A Kapos Ternero Kft. marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a fűszerezett termékek fogyasztói megitélésére |
Tartalom: | https://journal.uni-mate.hu/index.php/etm/article/view/11 |
---|---|
Archívum: | Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing |
Gyűjtemény: | Cikkek |
Cím: |
Analysis of Marketing Strategy of Kapos Ternero Ltd. with Special Regard to Consumer's Judgement of Seasoned Products
A Kapos Ternero Kft. marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a fűszerezett termékek fogyasztói megitélésére
|
Létrehozó: |
Polereczki, Zsolt
|
Kiadó: |
Kaposvári Egyetem
|
Dátum: |
2004-02-15
|
Tartalmi leírás: |
Az itt tárgyalt hiányosságok ellenére mégis az gondolom, hogy a Kapos Ternero Kft. egy olyan cég, amelynek esélye van fennmaradni a piacon és nem csak fennmaradni, hanem továbbfejlődni, terjeszkedni. Jó termékekkel rendelkeznek magas minőségben, ismertek ezen a piacon és az irányító csapat - bizonyos hiányosságok ellenére – jól ellátja a feladatát és nagy tapasztalatokkal, kapcsolati rendszerrel rendelkeznek az értékesítés területén. A továbblépés kulcsa abban van, hogy fel kell ismerni: ma egy jól kidolgozott marketingstratégia és konkrétan – a jelenleginél is konkrétabban – megfogalmazott célok nélkül, működjön a szervezet többi része bármilyen jól, csak vegetálni lehet bármilyen termék piacán. Rendkívül fontos, hogy ezt mindenki megértse és elfogadja a kft.-n belül, hiszen bármilyen okból ha mellőzik ezeket az eszközöket, akkor a saját dolgukat nehezítik meg. Lehet, hogy ma még nem látszik olyan fontosnak e lehetőségek kiaknázása – bár már egyre több jele van annak, hogy előbb-utóbb kénytelenek lesznek valamilyen formában megújulni – holnap illetve holnapután egyre súlyosabb veszteségekből lesznek kénytelenek rájönni arra, hogy a versenytársak már használják, alkalmazzák a marketing eszköztárát, sőt már tapasztalatokat is szereztek. Így belátható, hogy egy szakember alkalmazása, aki összefogja ezt a területet szakmailag megalapozott részletes terveket készít, valamint végrehajtja azokat, létfontosságú lehet, így egy jól kidolgozott, pontos stratégia párosulva a már meglévő magas szintű megvalósítással biztos receptje lehet a jövőbeli pozitív változásoknak. Amennyiben ez a szemléletváltás bekövetkezik, elfogadják a marketinget, mint céljaik elérését segítő eszközt, jelentős sikereket érhetnek el.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing; Évf. 1 szám 1-2 (2004); 121-124
2560-2551
1786-3422
|
Kapcsolat: |