Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A relációs szókincs, avagy térjelölési módok az iskolába lépő kisgyerekek nyelvhasználatában |
Tartalom: | https://journal.uni-mate.hu/index.php/akk/article/view/198 |
---|---|
Archívum: | Anyanyelvi kultúraközvetítés |
Gyűjtemény: |
Open Access DRIVERset
Cikkek |
Cím: |
A relációs szókincs, avagy térjelölési módok az iskolába lépő kisgyerekek nyelvhasználatában
A relációs szókincs, avagy térjelölési módok az iskolába lépő kisgyerekek nyelvhasználatában
|
Létrehozó: |
N. Kis, Szilvia
|
Kiadó: |
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
|
Dátum: |
2012-02-15
|
Tartalmi leírás: |
Az alsó tagozatos kisgyermekek anyanyelvi nevelésének meghatározó területe az olvasásképesség fejlesztése, az olvasási készség (technika) kialakítása. E folyamat alapja a nyelvi megnyilatkozások megfelelő szintű érettsége. Ezt az érettségi állapotot a módszertanokat kutatók egyrészt a pszicholingvisztika oldaláról közelítik meg, vizsgálataik főként a beszédészlelési, beszédértési problémák kiszűrését hivatottak szolgálni. A másik megközelítési mód a nyelv használatának, a nyelvállapotnak a leírásával, feltérképezésével lehetséges. Ez utóbbi leírására vállalkozom a kognitív szövegmegközelítési módok segítségével.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Anyanyelvi Kultúraközvetítés; Évf. 1 szám 1 (2012)
2063-2991
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2012 Anyanyelvi Kultúraközvetítés
|