Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A digitális marketing, mint a fenntartható turizmus ösztönzője: Szisztematikus szakirodalmi áttekintés |
| Tartalom: | https://ojs.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/9168 |
|---|---|
| Archívum: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok |
| Gyűjtemény: |
Szemle
Open Access DRIVERset |
| Cím: |
Digital Marketing As A Driver For The Sustainable Tourism Development: A Systematic Literature Review
A digitális marketing, mint a fenntartható turizmus ösztönzője: Szisztematikus szakirodalmi áttekintés
|
| Létrehozó: |
Aman, Eliyas Ebrahim
Papp-Váry, Árpád
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2022-12-31
|
| Téma: |
Digital marketing
Digital tourism
Sustainable tourism development
Digital platform
Systematic literature review
|
| Tartalmi leírás: |
Az elmúlt években kiemelkedően fontos témává vált a digtális marketing fogalma a turizmusban és a marketing kutatásokban egyaránt. Hiányoznak azonban azoknak az elméleti alapokon nyugvó kutatások, amelyek rávilágítanának arra, hogy milyen módon tudná a turizmus szektor alkalmazni a digitális marketing eszköztárát a turizmus fenntartható fejlődésének elősegítésére. Ezt szem előtt tartva jelen írás szerzői szisztematikus szakirodalmi áttekintést (SLR – Systematic Literature Review) végeztek, 2015 és 2021 között a Scopus és a Web of Science adatbázisokban megjelent 83 folyóiratcikk feldolgozásával. Jelen cikk tehát fontos hozzájárulás a már létező és a jövőben megjelenő digitális marketink eszközök lehetséges használati módjaihoz a turizmusban, különös tekintettel a fenntartható turizmus fejlődésének támogatásában. Továbbá a szerzők egy olyan átfogó, integrált elméleti keretrendszert is létrehoztak, amely a technológia, a marketing és a turizmus kapcsolatát mutatja be és remélhetően inspirálja majd a jövő kutatóit.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.33565/MKSV.2022.02.01
|
| Forrás: |
Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat ; szám 2 (2022); 3-33
2630-886X
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat
|