Ugrás a tartalomhoz

Assessing Children’s Mastery Motivation using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ): Theoretical and Practical Consideration

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/11186
Archívum: The Central European Journal of Educational Research
Gyűjtemény: Open Access DRIVERset
Book reviews
Cím:
Assessing Children’s Mastery Motivation using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ): Theoretical and Practical Consideration
Létrehozó:
Amalina, Ijtihadi Kamilia
Kiadó:
Dátum:
2022-12-23
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37441/cejer/2022/4/2/11186
Forrás:
Central European Journal of Educational Research; Évf. 4 szám 2 (2022): Data and Information Science in Education; 90-93
2677-0326
Kapcsolat:
Létrehozó: