Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Játékos megoldások a hibrid humán- és szervezetfejlesztési szolgáltatásokban: Feltáró esettanulmány egy magyar vegyes tanulási platformról |
Tartalom: | https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/970 |
---|---|
Archívum: | Vezetéstudomány |
Gyűjtemény: | KSZ: Gamification |
Cím: |
Playful and gamified solutions in hybrid human and organizational development services: Exploratory case study of a hungarian blended learning platform
Játékos megoldások a hibrid humán- és szervezetfejlesztési szolgáltatásokban: Feltáró esettanulmány egy magyar vegyes tanulási platformról
|
Létrehozó: |
Hartyándi, Mátyás
|
Kiadó: | |
Dátum: |
2022-12-17
|
Téma: |
munkahelyi tanulás
vegyes tanulás
e-tanulás
gamifikáció
motivációs dizájn
|
Tartalmi leírás: |
Az innovatív digitális technológiák a Covid-19 után is velünk maradtak, ám nem tudták teljesen kiváltani az élő tanulást. Bizonyos előrejelzések szerint éppen az online és offline folyamatokat vegyítő hibrid tanulási formák fogják dominálni a közeljövőt. A mára ernyőkifejezéssé vált vegyes tanulás (blended learning) a tanulási célok elérésének ilyen módú optimalizálását hangsúlyozza. A témát eddig elsősorban felsőoktatási kontextusban dolgozták fel, ugyanakkor adja magát, hogy a munkahelyi tanulási szintérhez kapcsolódóan is kutatva legyen. A tanulás optimalizálásához hatékony és eredményes módszerek szükségesek. Ezzel kapcsolatban a játékalapú dizájn területei mára vitatott megítélésű, de gazdag instrukciós eszköztárat tudhatnak magukénak. Egy hazai tanácsadó cég által fejlesztett vegyes tanulási platform feltáró esettanulmányán keresztül mutatja be a szerző, hogyan épülnek be a fejlesztési folyamatokba a klasszikus gamifikáció és az azon túlmutató játékos megoldások, és milyen a hibrid munkahelyi tanulást támogató (vagy éppen akadályozó) szerepet szántak ezeknek.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált Cikk
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.14267/VEZTUD.2022.12.01
|
Forrás: |
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 53 szám 12 (2022); 3-17
0133-0179
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |