Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban |
Tartalom: | https://real-phd.mtak.hu/1243/ |
---|---|
Archívum: | REAL-PhD |
Gyűjtemény: |
Status = Defended
Type = Thesis Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem University = Szent István Egyetem (2000-2020) |
Cím: |
A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban
|
Létrehozó: |
Rudolfné Katona, Mária
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
HF1 Inland trade / belkereskedelem
|
Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
text
|
Azonosító: |
Rudolfné Katona, Mária (2015) A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
|
Kapcsolat: |