Ugrás a tartalomhoz

A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-phd.mtak.hu/1243/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Type = Thesis
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem
University = Szent István Egyetem (2000-2020)
Cím:
A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban
Létrehozó:
Rudolfné Katona, Mária
Dátum:
2015
Téma:
HF1 Inland trade / belkereskedelem
Nyelv:
magyar
magyar
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
text
Azonosító:
Rudolfné Katona, Mária (2015) A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
Kapcsolat: