Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban |
| Tartalom: | https://real-phd.mtak.hu/1243/ |
|---|---|
| Archívum: | REAL-PhD |
| Gyűjtemény: |
Status = Defended
Type = Thesis Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem University = Szent István Egyetem (2000-2020) |
| Cím: |
A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban
|
| Létrehozó: |
Rudolfné Katona, Mária
|
| Dátum: |
2015
|
| Téma: |
HF1 Inland trade / belkereskedelem
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
| Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
text
text
|
| Azonosító: |
Rudolfné Katona, Mária (2015) A fogyasztói magatartás és az elégedettség főbb tényezői a vendéglátásban. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
|
| Kapcsolat: |