Ugrás a tartalomhoz

A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-phd.mtak.hu/1228/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Type = Thesis
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD1 Industries / ipar: HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
University = Szent István Egyetem (2000-2020)
Cím:
A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására
Létrehozó:
Hegyi, Adrienn
Dátum:
2015
Téma:
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
Nyelv:
magyar
magyar
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
text
Azonosító:
Hegyi, Adrienn (2015) A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
Kapcsolat: