Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására |
| Tartalom: | https://real-phd.mtak.hu/1228/ |
|---|---|
| Archívum: | REAL-PhD |
| Gyűjtemény: |
Status = Defended
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány Type = Thesis Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD1 Industries / ipar: HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás University = Szent István Egyetem (2000-2020) |
| Cím: |
A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására
|
| Létrehozó: |
Hegyi, Adrienn
|
| Dátum: |
2015
|
| Téma: |
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
| Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
text
text
|
| Azonosító: |
Hegyi, Adrienn (2015) A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
|
| Kapcsolat: |