Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására |
Tartalom: | https://real-phd.mtak.hu/1228/ |
---|---|
Archívum: | REAL-PhD |
Gyűjtemény: |
Status = Defended
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány Type = Thesis Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD1 Industries / ipar: HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás University = Szent István Egyetem (2000-2020) |
Cím: |
A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására
|
Létrehozó: |
Hegyi, Adrienn
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
|
Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
text
|
Azonosító: |
Hegyi, Adrienn (2015) A marketing és a kutatás fejlesztés integrációja a termék sikerességének meghatározására. PhD thesis, Szent István Egyetem (2000-2020).
|
Kapcsolat: |