Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7775/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Commerce and tourism Subject = Culture, sport Subject = Media and communication Type = Article |
| Cím: |
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
|
| Létrehozó: |
Hinek, Mátyás
Kulcsár, Noémi
|
| Kiadó: |
Magyar Turisztikai Ügynökség
|
| Dátum: |
2019
|
| Téma: |
Commerce and tourism
Culture, sport
Media and communication
|
| Tartalmi leírás: |
A tanulmány célja, hogy bemutassa egy nagy hazai fesztivál által generált fogyasztói élmény dimenzióit. Az áttekintő fesztiválkörkép és a fesztiválok szerepének elméleti bemutatása után, affektív és kognitív értékdimenziók mentén megvizsgálja a Sziget Fesztivál, mint vezető kulturális turisztikai termék látogatói számára élményt generáló tényezőket, különös tekintettel az affektív és a
kognitív értékdimenziókra, amelyeket tanulmányunkban az élményteremtés pilléreinek nevezünk.
A vizsgálatot a 2016-os Sziget Fesztiválon részt vett külföldi és hazai látogatók által a Facebookon
elhelyezett vélemények kvalitatív tartalomelemzése alapján hajtottuk végre.
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
|
| Típus: |
Article
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
|
| Kapcsolat: |