Ugrás a tartalomhoz

A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7775/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Commerce and tourism
Subject = Culture, sport
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
Létrehozó:
Hinek, Mátyás
Kulcsár, Noémi
Kiadó:
Magyar Turisztikai Ügynökség
Dátum:
2019
Téma:
Commerce and tourism
Culture, sport
Media and communication
Tartalmi leírás:
A tanulmány célja, hogy bemutassa egy nagy hazai fesztivál által generált fogyasztói élmény dimenzióit. Az áttekintő fesztiválkörkép és a fesztiválok szerepének elméleti bemutatása után, affektív és kognitív értékdimenziók mentén megvizsgálja a Sziget Fesztivál, mint vezető kulturális turisztikai termék látogatói számára élményt generáló tényezőket, különös tekintettel az affektív és a kognitív értékdimenziókra, amelyeket tanulmányunkban az élményteremtés pilléreinek nevezünk. A vizsgálatot a 2016-os Sziget Fesztiválon részt vett külföldi és hazai látogatók által a Facebookon elhelyezett vélemények kvalitatív tartalomelemzése alapján hajtottuk végre.
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
Kapcsolat: