Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7775/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Commerce and tourism Subject = Culture, sport Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
|
Létrehozó: |
Hinek, Mátyás
Kulcsár, Noémi
|
Kiadó: |
Magyar Turisztikai Ügynökség
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
Commerce and tourism
Culture, sport
Media and communication
|
Tartalmi leírás: |
A tanulmány célja, hogy bemutassa egy nagy hazai fesztivál által generált fogyasztói élmény dimenzióit. Az áttekintő fesztiválkörkép és a fesztiválok szerepének elméleti bemutatása után, affektív és kognitív értékdimenziók mentén megvizsgálja a Sziget Fesztivál, mint vezető kulturális turisztikai termék látogatói számára élményt generáló tényezőket, különös tekintettel az affektív és a
kognitív értékdimenziókra, amelyeket tanulmányunkban az élményteremtés pilléreinek nevezünk.
A vizsgálatot a 2016-os Sziget Fesztiválon részt vett külföldi és hazai látogatók által a Facebookon
elhelyezett vélemények kvalitatív tartalomelemzése alapján hajtottuk végre.
|
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
|
Kapcsolat: |