Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak |
| Tartalom: | https://ojs.mtak.hu/index.php/tanc_es_neveles/article/view/9026 |
|---|---|
| Archívum: | Tánc és Nevelés |
| Gyűjtemény: | Szemle |
| Cím: |
The Handbook of Educational Methodology for Students Majoring in Teaching and for Practicing Teachers
Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak
|
| Létrehozó: |
Korom, Alexandra
|
| Kiadó: |
Magyar Táncművészeti Egyetem
|
| Dátum: |
2022-11-14
|
| Téma: |
recenzió
oktatásmódszertan
|
| Tartalmi leírás: |
A 2020-ban hirtelen ránk zúduló pandémia mindenki életébe változásokat hozott és az új helyzethez gyors alkalmazkodási készséget követelt meg. A vírus a megszokott frontális, jelenléti iskolai oktatást percek alatt, átmenet nélkül az online világba kényszerítette és ezzel együtt új tanítási és tanulási próbatételek eléállította a pedagógusokat és a diákokat is egyaránt. Papp-Danka Adrienn 2021-ben megjelent kézikönyve ezért több szempontból is hiánypótló az oktatásmódszertani szakirodalom palettáján. A világjárvány közepén készült 91 oldalas könyv nagyszerűen reagál a kialakult helyzetre, olyan módszertani megoldásokat kínál, amelyek a személyes és az online oktatásba is jól beilleszthetőek.
|
| Nyelv: |
magyar
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
nem referált könyvismertetés
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.46819/TN.3.2.157-159
|
| Forrás: |
Tánc és Nevelés; Évf. 3 szám 2 (2022); 157-163
2732-1703
2732-1002
10.46819/TN.3.2
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Alexandra Korom
|