Ugrás a tartalomhoz

Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.mtak.hu/index.php/tanc_es_neveles/article/view/9026
Archívum: Tánc és Nevelés
Gyűjtemény: Szemle
Cím:
The Handbook of Educational Methodology for Students Majoring in Teaching and for Practicing Teachers
Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak
Létrehozó:
Korom, Alexandra
Kiadó:
Magyar Táncművészeti Egyetem
Dátum:
2022-11-14
Téma:
recenzió
oktatásmódszertan
Tartalmi leírás:
A 2020-ban hirtelen ránk zúduló pandémia mindenki életébe változásokat hozott és az új helyzethez gyors alkalmazkodási készséget követelt meg. A vírus a megszokott frontális, jelenléti iskolai oktatást percek alatt, átmenet nélkül az online világba kényszerítette és ezzel együtt új tanítási és tanulási próbatételek eléállította a pedagógusokat és a diákokat is egyaránt. Papp-Danka Adrienn 2021-ben megjelent kézikönyve ezért több szempontból is hiánypótló az oktatásmódszertani szakirodalom palettáján. A világjárvány közepén készült 91 oldalas könyv nagyszerűen reagál a kialakult helyzetre, olyan módszertani megoldásokat kínál, amelyek a személyes és az online oktatásba is jól beilleszthetőek.
Nyelv:
magyar
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
nem referált könyvismertetés
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
10.46819/TN.3.2.157-159
Forrás:
Tánc és Nevelés; Évf. 3 szám 2 (2022); 157-163
2732-1703
2732-1002
10.46819/TN.3.2
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Alexandra Korom