Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Marketing plan making for EXXONMOBIL |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1918/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = SWOT analysis, Tárgyszó = BCG Matrix Tárgyszó = QSPM model Tárgyszó = Chad-Cameroon pipeline project |
| Cím: |
Marketing plan making for EXXONMOBIL
|
| Létrehozó: |
Hamza Ameer
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2022
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Hamza Ameer (2022) Marketing plan making for EXXONMOBIL. In: No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 13-43. ISBN 978-615-6342-38-6
|
| Kapcsolat: |