Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
CSR communication in social media: The effectiveness of influencers’ and companies’ posts |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1894/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = corporate social responsibility Tárgyszó = sustainability Tárgyszó = Instagram Tárgyszó = credibility Tárgyszó = influencer Tárgyszó = purchase intention Típus = Cikk |
Cím: |
CSR communication in social media: The effectiveness of
influencers’ and companies’ posts
|
Létrehozó: |
Szalczgruber Fanni
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2022
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Szalczgruber Fanni (2022) CSR communication in social media: The effectiveness of influencers’ and companies’ posts. Prosperitas, 9 (3) (5). ISSN 2786-4359
33065579
|
Kapcsolat: |
33065579
|