Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
CSR communication in social media: The effectiveness of influencers’ and companies’ posts |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1894/ |
|---|---|
| Archívum: | Prosperitas |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = corporate social responsibility Tárgyszó = sustainability Tárgyszó = Instagram Tárgyszó = credibility Tárgyszó = influencer Tárgyszó = purchase intention Típus = Cikk |
| Cím: |
CSR communication in social media: The effectiveness of
influencers’ and companies’ posts
|
| Létrehozó: |
Szalczgruber Fanni
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2022
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Szalczgruber Fanni (2022) CSR communication in social media: The effectiveness of influencers’ and companies’ posts. Prosperitas, 9 (3) (5). ISSN 2786-4359
33065579
|
| Kapcsolat: |
33065579
|