Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1868/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Benyújtva
Típus = Könyv része Tárgyszó = customer-customer interactions Tárgyszó = sustainable consumption |
| Cím: |
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
|
| Létrehozó: |
Breczku Anna Mária
|
| Kiadó: |
Budapest Business School
|
| Dátum: |
2022
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Breczku Anna Mária (2022) Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions. In: Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding (PDF) Budapesti Gazdasági Egyetem. Budapest Business School, pp. 48-66. ISBN 978-615-6342-21-8 (Benyújtva)
|
| Kapcsolat: |