Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1868/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Benyújtva
Típus = Könyv része Tárgyszó = customer-customer interactions Tárgyszó = sustainable consumption |
Cím: |
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
|
Létrehozó: |
Breczku Anna Mária
|
Kiadó: |
Budapest Business School
|
Dátum: |
2022
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Breczku Anna Mária (2022) Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions. In: Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding (PDF) Budapesti Gazdasági Egyetem. Budapest Business School, pp. 48-66. ISBN 978-615-6342-21-8 (Benyújtva)
|
Kapcsolat: |