Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Sustainable consumer behavioral change in lot: A value-action gap approach |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1854/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Nyomdában
Típus = Könyv része |
| Cím: |
Sustainable consumer behavioral change in lot:
A value-action gap approach
|
| Létrehozó: |
Halal Marian
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2021
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Halal Marian (2021) Sustainable consumer behavioral change in lot: A value-action gap approach. In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 71-83. ISBN 978-615-6342-20-1 (Nyomdában)
|
| Kapcsolat: |