Ugrás a tartalomhoz

 

A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1730/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = belső szolgáltatás
Tárgyszó = szolgáltatásmenedzsment
Tárgyszó = belső ügyfél
Tárgyszó = kkv
Típus = Cikk
Cím:
A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál
Létrehozó:
Orbánhegyi Béla Zsolt
Kiadó:
Budapesti Gazdas�gi Egyetem
Dátum:
2020
Tartalmi leírás:
Jelen tanulmány a belsőügyfél-menedzsment koncepcióját egy hazai kkv példáján keresztül mutatja be, és gyakorlati tapasztalatok alapján értékeli annak megvalósulását. A tanulmány alapját hazai és nemzetközi szakirodalmi feldolgozás, valamint egy két részből álló primer vizsgálat képezte. Az empíria alapján láthatóvá vált, hogy a vizsgált szervezetnek számos lehetősége van a belső szolgáltatások színvonalát emelni, valamint az is, hogy a tanulmányban felsorolt előnyök eléréséhez hosszú távon szükséges a vezetői, tulajdonosi attitűd formálása is. A kutatás eredményei – bár nem nyújtanak általánosságban, minden kkv számára hasznosítható megállapításokat, de – több olyan módszert és megközelítési javaslatot mutatnak be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalkozások számára is.
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. Prosperitas, 7 (2). pp. 49-65. ISSN 2786-4359
31653721
Kapcsolat:
31653721