Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1730/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = belső szolgáltatás Tárgyszó = szolgáltatásmenedzsment Tárgyszó = belső ügyfél Tárgyszó = kkv Típus = Cikk |
Cím: |
A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál
|
Létrehozó: |
Orbánhegyi Béla Zsolt
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdas�gi Egyetem
|
Dátum: |
2020
|
Tartalmi leírás: |
Jelen tanulmány a belsőügyfél-menedzsment koncepcióját egy hazai kkv példáján keresztül mutatja be, és gyakorlati tapasztalatok alapján értékeli annak megvalósulását. A tanulmány alapját hazai és nemzetközi szakirodalmi feldolgozás, valamint egy két részből álló primer vizsgálat képezte. Az empíria alapján láthatóvá vált, hogy a vizsgált szervezetnek számos lehetősége van a belső szolgáltatások színvonalát emelni, valamint az is, hogy a tanulmányban felsorolt előnyök eléréséhez hosszú távon szükséges a vezetői, tulajdonosi attitűd formálása is.
A kutatás eredményei – bár nem nyújtanak általánosságban, minden kkv számára hasznosítható megállapításokat, de – több olyan módszert és megközelítési javaslatot mutatnak be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalkozások számára is.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) A belsőügyfél-koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. Prosperitas, 7 (2). pp. 49-65. ISSN 2786-4359
31653721
|
Kapcsolat: |
31653721
|