Ugrás a tartalomhoz

 

A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1696/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Cikk
Tárgyszó = Festival, effects
Tárgyszó = Szponzoráció
Tárgyszó = Sponsorship
Tárgyszó = Fesztivál. hatások
Tárgyszó = Overtourism
Tárgyszó = Túlzott turizmus
Cím:
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon
Létrehozó:
Remenyik Bulcsú
Huszár Péter
Vetró Richárd
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
Dátum:
2020
Tartalmi leírás:
A fesztiválok szponzorációja a turizmus kevésbé kutatott témakörei közé tartozik, annak ellenére, hogy az Y és Z generáció körében a könnyűzenei fesztiválturizmus aranykorát éli. A fesztiválozós aktív élményfogyasztáson keresztül itthon is megvalósítható a fiatalok számára az élménygazdaságtan. A kutatás két részből tevődik össze, az első részben a szponzorációs folyamatot vettük górcső alá (1-3. fejezet), a másodikban a hatásokat elemeztük (4. fejezet). A kiváltott hatásokat a legjobban szponzorált fesztiválon a Sziget Fesztiválon keresztül mutattuk be. A fesztiválon megfigyelhető hatáselemzéseket egy kérdőíves felmérés keretében mértük fel 2017-ben. Kutatásunkhoz a Sziget Zrt. munkatársai nyújtottak segítséget, külön köszönet Vidó Andreának.
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Remenyik Bulcsú és Huszár Péter és Vetró Richárd (2020) A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2020 (2). pp. 140-157. ISSN 2630-886X
31324402
Kapcsolat:
31324402