Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1696/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Cikk Tárgyszó = Festival, effects Tárgyszó = Szponzoráció Tárgyszó = Sponsorship Tárgyszó = Fesztivál. hatások Tárgyszó = Overtourism Tárgyszó = Túlzott turizmus |
Cím: |
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon
|
Létrehozó: |
Remenyik Bulcsú
Huszár Péter
Vetró Richárd
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
|
Dátum: |
2020
|
Tartalmi leírás: |
A fesztiválok szponzorációja a turizmus kevésbé kutatott témakörei közé tartozik, annak ellenére,
hogy az Y és Z generáció körében a könnyűzenei fesztiválturizmus aranykorát éli. A fesztiválozós aktív
élményfogyasztáson keresztül itthon is megvalósítható a fiatalok számára az élménygazdaságtan. A
kutatás két részből tevődik össze, az első részben a szponzorációs folyamatot vettük górcső alá (1-3.
fejezet), a másodikban a hatásokat elemeztük (4. fejezet). A kiváltott hatásokat a legjobban szponzorált
fesztiválon a Sziget Fesztiválon keresztül mutattuk be. A fesztiválon megfigyelhető hatáselemzéseket egy
kérdőíves felmérés keretében mértük fel 2017-ben. Kutatásunkhoz a Sziget Zrt. munkatársai
nyújtottak segítséget, külön köszönet Vidó Andreának.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Remenyik Bulcsú és Huszár Péter és Vetró Richárd (2020) A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2020 (2). pp. 140-157. ISSN 2630-886X
31324402
|
Kapcsolat: |
31324402
|