Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1600/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = EYOF Tárgyszó = marketingkommunikáció Tárgyszó = önkéntesség Tárgyszó = megarendezvény Típus = Cikk |
Cím: |
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra
online és offline marketingeszközökkel
|
Létrehozó: |
Eisingerné Balassa Boglárka
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2019
|
Tartalmi leírás: |
A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát Győr nyerte el. Ez a nagyszabású sportesemény remek lehetőséget nyújtott a város számára, hogy nemzetközi
szinten is kiemelkedjen az átlagból. Az esemény szervezése és lebonyolítása azonban
nagy felelősséggel járt, valamint gondos tervezést igényelt. A tervezés során nemcsak
az előkészületekre, hanem az infrastruktúra későbbi használatára is ki kellett térni. Az
önkéntesek fő célcsoportja a fiatalabb 14–25 éves korosztály volt, akik eléréséhez főleg
az online eszközök voltak a segítségünkre. Lényeges volt, hogy a toborzás alatt már
egyben az esemény népszerűsítése is kezdetét vegye, melyhez egységes arculatra volt
szükség. Az arculat alapját Hugoo, a kabalafigura képezte. Az ő segítségével buzdították
az érdeklődőket, hogy önkéntesként vegyenek részt az EYOF-on. Az Európai Ifjúsági
Olimpiai Fesztivál sikeres volt mind a sportolók, mind a város számára. Az önkéntesek
életre szóló emlékekkel és tapasztalatokkal gazdagodtak.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Eisingerné Balassa Boglárka (2019) Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel. Prosperitas, 6 (2). pp. 79-94. ISSN 2786-4359
31011301
|
Kapcsolat: |
31011301
|