Ugrás a tartalomhoz

 

Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1600/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = EYOF
Tárgyszó = marketingkommunikáció
Tárgyszó = önkéntesség
Tárgyszó = megarendezvény
Típus = Cikk
Cím:
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
Létrehozó:
Eisingerné Balassa Boglárka
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2019
Tartalmi leírás:
A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát Győr nyerte el. Ez a nagyszabású sportesemény remek lehetőséget nyújtott a város számára, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedjen az átlagból. Az esemény szervezése és lebonyolítása azonban nagy felelősséggel járt, valamint gondos tervezést igényelt. A tervezés során nemcsak az előkészületekre, hanem az infrastruktúra későbbi használatára is ki kellett térni. Az önkéntesek fő célcsoportja a fiatalabb 14–25 éves korosztály volt, akik eléréséhez főleg az online eszközök voltak a segítségünkre. Lényeges volt, hogy a toborzás alatt már egyben az esemény népszerűsítése is kezdetét vegye, melyhez egységes arculatra volt szükség. Az arculat alapját Hugoo, a kabalafigura képezte. Az ő segítségével buzdították az érdeklődőket, hogy önkéntesként vegyenek részt az EYOF-on. Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál sikeres volt mind a sportolók, mind a város számára. Az önkéntesek életre szóló emlékekkel és tapasztalatokkal gazdagodtak.
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Eisingerné Balassa Boglárka (2019) Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel. Prosperitas, 6 (2). pp. 79-94. ISSN 2786-4359
31011301
Kapcsolat:
31011301