Ugrás a tartalomhoz

 

Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1589/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = webdesign
Tárgyszó = EFOP 3.6.1-16-2016-00012
Tárgyszó = online marketing
Tárgyszó = SEO
Tárgyszó = e-­kereskedelem
Tárgyszó = webáruház
Cím:
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
Létrehozó:
Kovács Tímea
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2019
Tartalmi leírás:
Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745
30954701
Kapcsolat:
30954701