Ugrás a tartalomhoz

 

Review of Aroma Marketing in Selected Areas: Case of Fashion Stores

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1518/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = aromamarketing
Tárgyszó = divat
Tárgyszó = scent
Tárgyszó = aromatization
Tárgyszó = illatosítás
Tárgyszó = illat
Tárgyszó = érzelmek
Tárgyszó = aroma marketing
Tárgyszó = fashion
Tárgyszó = emotions
Típus = Cikk
Cím:
Review of Aroma Marketing in Selected Areas: Case of Fashion Stores
Létrehozó:
Sugrová Michaela
Paluchová Johanna
Horská Elena
Bercik Jakub
Gendiar Samuel Norman
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Főiskola
Dátum:
2018
Tartalmi leírás:
A divatáruüzletek manapság egyre gyakrabban alkalmaznak speciális látványelemeket és egyéb eszközöket, amelyekkel rábírják vevőiket, hogy hosszabb ideig maradjanak, és egyúttal serkentsék őket a vásárlásra. Egyre több tudományos elemzés foglalkozik azzal, hogy megtalálják azt a tökéletes illatot a divatboltok számára, ami előnyös az üzlet szempontjából. Ha a boltok tulajdonosai és a marketingszakemberek megtalálják az üzletük számára tökéletes és legérdekesebb illatanyagot, meg kell találniuk azt a helyet is, ahonnan azt a leghatékonyan kiszórhatják. Az üzlet nagyságától függ, mennyi és milyen nagyságú diffúzort kell alkalmazni, illetve mennyi folyékony illatanyagra van szükség. A diffúzor elhelyezése történhet ott, ahol nagy a vásárlói forgalom, pl. az ajtóknál, vagy olyan szűk helyen, ahol a fogyasztókat közelebb akarják hoznia termékhez, és természetesen ott, azon termékek közelében, amelyekből növelni akarják az eladást. Az is fontos, hogy megfelelő szellőzése legyen az üzletnek, hogy megfelelő légmozgás legyen, és ne áramoljon ki az illatosított levegő – a nyitott ablakok és ajtók nem szerencsések ebben az esetben. Tanulmányunkban áttekintést adunk az elméleti szakirodalomról, amely az aromamarketing divatáruboltokban való közvetlen alkalmazásával és annak a fogyasztókra gyakorolt hatásával foglalkozik.
Nyelv:
angol
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Sugrová Michaela és Paluchová Johanna és Horská Elena és Bercik Jakub és Gendiar Samuel Norman (2018) Review of Aroma Marketing in Selected Areas: Case of Fashion Stores. Prosperitas, 5 (3). pp. 111-121. ISSN 2064-759X
Kapcsolat: