Ugrás a tartalomhoz

 

A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1509/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = fogyasztói magatartás
Tárgyszó = pálinka
Tárgyszó = vásárlási preferenciák
Tárgyszó = attitűdök
Típus = Cikk
Cím:
A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása
Létrehozó:
Totth Gedeon
Mezőné Oravecz Titanilla
Zarándné Vámosi Kornélia
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Főiskola
Dátum:
2018
Tartalmi leírás:
A pálinka iránti érdeklődés az elmúlt közel két évtizedben számottevően növekedett, bővült a kínálat, egyre több magas minőségű termék jelent meg a piacon, ami a pálinka imázsának jelentős javulását vonta maga után. Jelen tanulmányunkban áttekintést kívánunk nyújtani a pálinkapiac alakulásáról, a fogyasztói és vásárlói preferenciákról és attitűdökről, a vásárlást befolyásoló fontosabb tényezőkről. A BGE Kereskedelem és Marketing Intézete 2010-ben, majd 2017-ben hasonló módon felmérte az előbb említetteket, így az eredmények összevetése képet ad a bekövetkezett változásokról is. A vizsgálatok megállapításai hozzájárulnak a pálinkakészítők, kereskedelmi főzdék fogyasztóorientált magatartásának az erősítéséhez és a pálinka versenyképességének a növekedéséhez.
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása. Prosperitas, 5 (2). pp. 87-98. ISSN 2064-759X
30612264
Kapcsolat:
30612264