Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Mérési dilemmák a felsőoktatásban |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Magyarország Tárgyszó = Teljesítménymérés Tárgyszó = Felsőoktatás Típus = Cikk |
Cím: |
Mérési dilemmák a felsőoktatásban
|
Létrehozó: |
Sándorné Kriszt Éva
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
|
Dátum: |
2015
|
Tartalmi leírás: |
Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X
2953610
|
Kapcsolat: |
2953610
|