Ugrás a tartalomhoz

 

Mérési dilemmák a felsőoktatásban

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Magyarország
Tárgyszó = Teljesítménymérés
Tárgyszó = Felsőoktatás
Típus = Cikk
Cím:
Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Létrehozó:
Sándorné Kriszt Éva
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Főiskola
Dátum:
2015
Tartalmi leírás:
Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X
2953610
Kapcsolat:
2953610