Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Mérési dilemmák a felsőoktatásban |
| Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069/ |
|---|---|
| Archívum: | Prosperitas |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Magyarország Tárgyszó = Teljesítménymérés Tárgyszó = Felsőoktatás Típus = Cikk |
| Cím: |
Mérési dilemmák a felsőoktatásban
|
| Létrehozó: |
Sándorné Kriszt Éva
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
|
| Dátum: |
2015
|
| Tartalmi leírás: |
Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X
2953610
|
| Kapcsolat: |
2953610
|