Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései |
| Tartalom: | https://phd.mater.uni-mate.hu/14/ |
|---|---|
| Archívum: | MATER PhD - Doktori Értekezések |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences: H Social Sciences (General) Type = Thesis |
| Cím: |
A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései
|
| Létrehozó: |
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva
|
| Dátum: |
2021-03-11
|
| Téma: |
H Social Sciences (General)
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
| Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
text
text
|
| Azonosító: |
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva (2021) A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/000100.
|
| Kapcsolat: |