Ugrás a tartalomhoz

 

"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői"

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/76012
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői"
Létrehozó:
Bráder Norbert
Közreműködő:
Horváth Endre
Dátum:
2020-11-01
Téma:
Szociometria
Társas kapcsolatok
Tanulásban akadályozottak
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A szakdolgozat célja hogy feltárja a vizsgált közösségek szociometriai jellemzőit.Korábbi vizsgálatokból tudjuk, hogy az integráltan tanuló enyhén értelmi fogyatékos gyermekek jellemzően „elutasított tanuló” szerepben vannak az integráló közösségben.Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a gyógypedagógiai osztályok esetében milyen szociometriai státusszal rendelkeznek a tanulók?Továbbá vizsgálja, hogy az osztályban elfoglalt szociometriai státuszt befolyásolja-e a primer szociális közeg.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:JFRTKB
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess