Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői" |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/76012 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (ATIVIK) |
| Cím: |
"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői"
|
| Létrehozó: |
Bráder Norbert
|
| Közreműködő: |
Horváth Endre
|
| Dátum: |
2020-11-01
|
| Téma: |
Szociometria
Társas kapcsolatok
Tanulásban akadályozottak
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
A szakdolgozat célja hogy feltárja a vizsgált közösségek szociometriai jellemzőit.Korábbi vizsgálatokból tudjuk, hogy az integráltan tanuló enyhén értelmi fogyatékos gyermekek jellemzően „elutasított tanuló” szerepben vannak az integráló közösségben.Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a gyógypedagógiai osztályok esetében milyen szociometriai státusszal rendelkeznek a tanulók?Továbbá vizsgálja, hogy az osztályban elfoglalt szociometriai státuszt befolyásolja-e a primer szociális közeg.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:JFRTKB
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|