Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői" |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/76012 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK) Szakdolgozatok (ATIVIK) |
Cím: |
"Gyógypedagógiai osztályban oktatott tanulásban akadályozott gyermekek szociometriai jellemzői"
|
Létrehozó: |
Bráder Norbert
|
Közreműködő: |
Horváth Endre
|
Dátum: |
2020-11-01
|
Téma: |
Szociometria
Társas kapcsolatok
Tanulásban akadályozottak
szakdolgozat
|
Tartalmi leírás: |
A szakdolgozat célja hogy feltárja a vizsgált közösségek szociometriai jellemzőit.Korábbi vizsgálatokból tudjuk, hogy az integráltan tanuló enyhén értelmi fogyatékos gyermekek jellemzően „elutasított tanuló” szerepben vannak az integráló közösségben.Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a gyógypedagógiai osztályok esetében milyen szociometriai státusszal rendelkeznek a tanulók?Továbbá vizsgálja, hogy az osztályban elfoglalt szociometriai státuszt befolyásolja-e a primer szociális közeg.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:JFRTKB
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|