Ugrás a tartalomhoz

„Fordított integráció” a tanulás-tanítási folyamatban egy látássérült pedagógus szemszögéből

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/75981
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (FOTRI)
Cím:
„Fordított integráció” a tanulás-tanítási folyamatban egy látássérült pedagógus szemszögéből
Létrehozó:
Tóth Lilla
Közreműködő:
Bánfalvy Csaba
Dátum:
2021-02-26
Téma:
látássérült személyek - munkaerőpiac
fogyatékos pedagógus - munkavállalás
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A súlyos fokban látássérült személyek munkaerőpiaci elhelyezkedése ugyan törvényileg támogatott, a tapasztalat azonban azt mutatja, hogy sokan akadályokba ütköznek e téren. Kutatásomban azokat a kérdéseket járom körül, hogy milyen tényezőkön múlik a munkaerőpiaci elhelyezkedés, milyen lehetőségek állnak a különböző fokú iskolai végzettségű személyek rendelkezésére, mekkora hatással bírnak a munkavállalásban a szociodemográfiai sajátosságok és a családi környezet.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:WXRPQO
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess