Ugrás a tartalomhoz

A „neki megfelelő tanuláshoz való jog” érvényesülésének jogpedagógiai vizsgálata és elemzése jogfejlesztési javaslatokkal a Pápai járásban, integráltan tanuló, általános iskoláskorú, tanulásban akadályozott tanulók körében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/76185
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ÁLTGYPI)
Cím:
A „neki megfelelő tanuláshoz való jog” érvényesülésének jogpedagógiai vizsgálata és elemzése jogfejlesztési javaslatokkal a Pápai járásban, integráltan tanuló, általános iskoláskorú, tanulásban akadályozott tanulók körében
Létrehozó:
Erki Alexandra
Közreműködő:
Bíró Endre
Dátum:
2021-10-31
Téma:
tanulásban akadályozott tanulók - integrált nevelés - jogpedagógia
tanulásban akadályozott tanulók - integrált nevelés - jogfejlesztés
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Szakdolgozatomban integráltan tanuló, tanulásban akadályozott tanulók jogpedagógiai helyzetét vizsgáltam meg. Dokumentumelemzést és kérdőíves felmérést használtam. A kapott eredményeket hipotéziseim tükrében, valamint jogpedagógiai szempontok alapján vizsgáltam meg. Az elméleti és a vizsgálati eredmények alapján jogfejlesztési javaslatokat fogalmaztam meg.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:CDA2ZS
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess