Ugrás a tartalomhoz

A kötelet húzni lehet, tolni nem: Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/853
Archívum: Vezetéstudomány
Gyűjtemény: Studies and Articles
Cím:
A kötelet húzni lehet, tolni nem: Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül
Létrehozó:
Mandják, Tibor
Szalkai, Zsuzsanna
Hlédik, Erika
Neumann-Bódi, Edit
Simon, Judit
Kiadó:
Dátum:
2022-07-27
Téma:
digitalizáció
szolgálatosodás
interakció
szerződéses gyártás
Tartalmi leírás:
A szerzők tanulmánya a digitális átalakulás, a vevőkapcsolatok és a szolgálatosodás összefüggéseit járja körbe, mindezt hazai környezetben, a szerződéses gyártás kontextusában. A digitális átalakulást egy fejlődési folyamatként vizsgálja a szerződéses gyártók és vevőik közötti szervezetközi kapcsolatokban, interaktív megközelítésben. Kvalitatív, egy esetet feldolgozó esettanulmány módszerét használták. A digitális átalakulási folyamat különböző összetevőit azonosították, az eladó problémamegoldó és teljesítési képességeivel összefüggésben. A stratégiai mozgatóerők két csoportját különböztették meg: a vevői elvárásoknak való megfelelés szándékához és a hatékonyság növelésére irányuló erőfeszítésekhez kapcsolódóan. A vevői elvárásoknak való megfelelés szándéka egyrészről hozzájárul az eladó probléma megoldó képességéhez, másrészről azonban a bizonytalanságához is. A hatékonyság növelésére irányuló erőfeszítések az eladó teljesítési képességeihez és bizonytalanságához járulnak hozzá.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14267/VEZTUD.2022.07.03
Forrás:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 53 szám 7 (2022); 19-30
0133-0179
Kapcsolat:
Létrehozó: