Ugrás a tartalomhoz

A minőségügy a könyvtárügyért

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/75513
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (EKL)
Hagyományok és kihívások
Tanulmányok
Hagyományok és kihívások III.
Cím:
A minőségügy a könyvtárügyért
Létrehozó:
Boda Gáborné Köntös, Nelli
Kiadó:
Budapest
ELTE Egyetemi Könyvtár
Dátum:
2015
Téma:
Hagyományok és kihívások
minőségmenedzsment
Tartalmi leírás:
Az utóbbi évtizedek társadalmi, kulturális és technológiai változásai nyomán, a könyv- tári szolgáltatások rendszerének modernizációjában a minőségszemlélet elterjedése és alkalmazása a hagyományos és az új feladatok végrehajtását egyaránt segítő eszköz- ként és lehetőségként jelent meg. A minőségmenedzsment manapság már nem csupán a profitorientált vállalatok esetében értelmezhető tevékenység, hanem egyre inkább teret hódít a közigazgatás és a közszolgáltatások területén, a kulturális szférában és így a könyvtárak körében is, ahol a kérdés többé nem az, hogy foglalkozzanak-e a minőség- irányítással vagy sem, hanem, hogy a szervezet működésére és minden munkatársára jellemző-e a minőségközpontú gondolkodás vagy sem.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
BOOKTITLE: Hagyományok és kihívások - 2014
elte:Knapp Éva; Vajda Zsuzsanna
elte:Hagyományok és kihívások - 2014
elte:10.21862/HagyKihiv_2014.63
elte:72
elte:63
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess