Ugrás a tartalomhoz

 

A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/70860
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet)
Cím:
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
Létrehozó:
Tarján Eszter Éva
Közreműködő:
Rádi Orsolya
Dátum:
2021-04-11
Téma:
fejlesztőpedagógia
differenciálás
tanuláselmélet
tudáskoncepció
problémaalapú tanulás
Nemzeti alaptanterv
kerettanterv
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:IL4X5T
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess