Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/70860 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet) |
Cím: |
A differenciálás megjelenése a tanórai tervezésben : Problémaalapú tanulás
|
Létrehozó: |
Tarján Eszter Éva
|
Közreműködő: |
Rádi Orsolya
|
Dátum: |
2021-04-11
|
Téma: |
fejlesztőpedagógia
differenciálás
tanuláselmélet
tudáskoncepció
problémaalapú tanulás
Nemzeti alaptanterv
kerettanterv
szakdolgozat
|
Tartalmi leírás: |
Dolgozatom elméleti áttekintésében vizsgálom a differenciálás módszerét, áttekintem a tanuláselméleteket, foglalkozom a problémaalapú tanulás módszerével, illetve a fejlesztő értékeléssel. A dolgozat kutatási része két nagyobb egységre bontható. Dokumentumelemzésre, mely az oktatás tartalmi szabályozóban vizsgálja az elméletben feltárt jelenségeket. Továbbá tartalmaz egy, a problémaalapú tanulás módszerét alkalmazó gyakorlati bemutatást, a tartalmi szabályokban megjelenő elemek összevetésével.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:IL4X5T
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|