Ugrás a tartalomhoz

Autonómia, kapcsolódás és bizalom a pedagógusok percepciójában

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/71047
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Intézet)
Cím:
Autonómia, kapcsolódás és bizalom a pedagógusok percepciójában
Létrehozó:
Madaras Dávid
Közreműködő:
Nguyen Luu, Lan Anh
Dátum:
2021-04-20
Téma:
autonómia
ágencia
bizalom
kapcsolódás
kötődés
pedagógusok
oktatás
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Jelen kvalitatív kutatás azt vizsgálja, hogy az iskolai oktatásban milyen szerepet játszik az autonómia, a kapcsolódás és a bizalom kialakítása és fejlesztése. Interjúalanyaim gyakorló pedagógusok és pedagógia szakemberek. A tematikus elemzés során az öndeterminációs elmélet, a kölcsönös érzelmi/függőségi modell, a kötődés elméletek stb. felhasználásával arra a következtettünk, hogy a fenti három fogalom elengedhetetlen nevelési tényező a felelősségteljes személyiség kialakulásában.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:HDPKPM
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess