Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Autonómia, kapcsolódás és bizalom a pedagógusok percepciójában |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/71047 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Intézet) |
Cím: |
Autonómia, kapcsolódás és bizalom a pedagógusok percepciójában
|
Létrehozó: |
Madaras Dávid
|
Közreműködő: |
Nguyen Luu, Lan Anh
|
Dátum: |
2021-04-20
|
Téma: |
autonómia
ágencia
bizalom
kapcsolódás
kötődés
pedagógusok
oktatás
szakdolgozat
|
Tartalmi leírás: |
Jelen kvalitatív kutatás azt vizsgálja, hogy az iskolai oktatásban milyen szerepet játszik az autonómia, a kapcsolódás és a bizalom kialakítása és fejlesztése. Interjúalanyaim gyakorló pedagógusok és pedagógia szakemberek. A tematikus elemzés során az öndeterminációs elmélet, a kölcsönös érzelmi/függőségi modell, a kötődés elméletek stb. felhasználásával arra a következtettünk, hogy a fenti három fogalom elengedhetetlen nevelési tényező a felelősségteljes személyiség kialakulásában.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:HDPKPM
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|