Ugrás a tartalomhoz

A drámapedagógusok nevelési törekvései, a pedagógusi szerep megítélése, fontossága

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/70970
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet)
Cím:
A drámapedagógusok nevelési törekvései, a pedagógusi szerep megítélése, fontossága
Létrehozó:
Oberfrank-Varga Júlia
Közreműködő:
Dr. Kovács Ivett Judit
Dátum:
2021-04-20
Téma:
drámapedagógia
drámapedagógus
színházi nevelés
dráma
tanári szerepbelépés
facilitátor
fikció
pedagógiai motiváció
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Diplomamunkámban a drámapedagógusok nevelési törekvéseit vizsgálom. Kutatásomban négy drámapedagógust kérdeztem a témáról és arról, hogy a tanítói szándék hogyan jelenik meg a gyakorlatukban. A drámapedagógiában a színészi képességek is hasznosak lehetnek, így felmerül a kérdés, hogy a pedagógusi szerep hogy viszonyul a művészi szerephez. Továbbá kutatásom részét képezi 5 színházi nevelési előadás vizsgálata, a drámapedagógiához szükséges motiváció és képességek megjelenése a gyakorlatban.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:VNT89H
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess