Ugrás a tartalomhoz

 

9. évfolyamosok szövegértési kompetenciája a tanulási stílusok, stratégiák és a többszörös intelligencia tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/70904
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet)
Cím:
9. évfolyamosok szövegértési kompetenciája a tanulási stílusok, stratégiák és a többszörös intelligencia tükrében
Létrehozó:
Galgóczy-Halász Katalin
Közreműködő:
Piros Vera Viktória
Dátum:
2021-04-19
Téma:
szövegértés
tanulási stílus
tanulási stratégia
olvasás
többszörös intelligencia
Gardner-féle intelligenciaelmélet
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Kutatásomban a tanulási stílusok, stratégiák, a többszörös intelligencia és a szövegértés kapcsolatát kötöttem össze. A felméréseket kérdőíves módszerrel végeztem online formában, a szövegértési feladatsor kitöltése történt személyes jelenléttel. Ezek eredményeit, összefüggéseit vizsgáltam a kérdésfelvetések mentén.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:P1BVKB
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess