Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
9. évfolyamosok szövegértési kompetenciája a tanulási stílusok, stratégiák és a többszörös intelligencia tükrében |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/70904 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK) Szakdolgozatok (Neveléstudományi Intézet) |
| Cím: |
9. évfolyamosok szövegértési kompetenciája a tanulási stílusok, stratégiák és a többszörös intelligencia tükrében
|
| Létrehozó: |
Galgóczy-Halász Katalin
|
| Közreműködő: |
Piros Vera Viktória
|
| Dátum: |
2021-04-19
|
| Téma: |
szövegértés
tanulási stílus
tanulási stratégia
olvasás
többszörös intelligencia
Gardner-féle intelligenciaelmélet
szakdolgozat
|
| Tartalmi leírás: |
Kutatásomban a tanulási stílusok, stratégiák, a többszörös intelligencia és a szövegértés kapcsolatát kötöttem össze. A felméréseket kérdőíves módszerrel végeztem online formában, a szövegértési feladatsor kitöltése történt személyes jelenléttel. Ezek eredményeit, összefüggéseit vizsgáltam a kérdésfelvetések mentén.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/other
hallgatói dolgozat
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:P1BVKB
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|