Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A "zöld gondolkodás" hatása a 18-25 év közötti korosztály divattermék vásárlási szokásaira 2020-ban Nyugat-Magyarországon |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/69170 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (TáTK) Szakdolgozatok (Közgazdaságtudományi Intézet) |
Cím: |
A "zöld gondolkodás" hatása a 18-25 év közötti korosztály divattermék vásárlási szokásaira 2020-ban Nyugat-Magyarországon
|
Létrehozó: |
Bella Stella
|
Téma: |
szakdolgozat
BA/BSc
Covid-19
fiatalok
kereskedelem és marketing
Magyarország
vásárlói szokások
Z generáció
kutatás
környezetvédelem
divatipar
fogyasztói magatartás
|
Tartalmi leírás: |
A divatipar a gazdasági fejlődés egyik hajtóereje, de a sok pozitív hatása mellett, hogy munkát biztosít több millió embernek, negatív oldala a környezetünk számára okozott kár, ami természetesen egészségünkre is hatással van. Ezért kérdőíves kutatást végeztem, amiben a 18-25 év közötti korosztályt vizsgáltam annak érdekében, hogy megtudjam a zöld gondolkodás milyen hatással van rájuk, divattermék vásárlási szokásaik esetében.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:1147920132
elte:FBGUYL
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|