Ugrás a tartalomhoz

A "zöld gondolkodás" hatása a 18-25 év közötti korosztály divattermék vásárlási szokásaira 2020-ban Nyugat-Magyarországon

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/69170
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (TáTK)
Szakdolgozatok (Közgazdaságtudományi Intézet)
Cím:
A "zöld gondolkodás" hatása a 18-25 év közötti korosztály divattermék vásárlási szokásaira 2020-ban Nyugat-Magyarországon
Létrehozó:
Bella Stella
Téma:
szakdolgozat
BA/BSc
Covid-19
fiatalok
kereskedelem és marketing
Magyarország
vásárlói szokások
Z generáció
kutatás
környezetvédelem
divatipar
fogyasztói magatartás
Tartalmi leírás:
A divatipar a gazdasági fejlődés egyik hajtóereje, de a sok pozitív hatása mellett, hogy munkát biztosít több millió embernek, negatív oldala a környezetünk számára okozott kár, ami természetesen egészségünkre is hatással van. Ezért kérdőíves kutatást végeztem, amiben a 18-25 év közötti korosztályt vizsgáltam annak érdekében, hogy megtudjam a zöld gondolkodás milyen hatással van rájuk, divattermék vásárlási szokásaik esetében.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:1147920132
elte:FBGUYL
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess