Ugrás a tartalomhoz

A 18-25 év közötti nők fogyasztói magatartásának vizsgálata Glamour és Joy napok idején 2020-ban Vas megyében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/69165
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (TáTK)
Szakdolgozatok (Közgazdaságtudományi Intézet)
Cím:
A 18-25 év közötti nők fogyasztói magatartásának vizsgálata Glamour és Joy napok idején 2020-ban Vas megyében
Létrehozó:
Joós Vanessza
Téma:
szakdolgozat
nők
fogyasztói magatartás
Z generáció
kereskedelem és marketing
BA/BSc
kuponnapok
vásárlási szokások
Tartalmi leírás:
A fogyasztói magatartás állandó vizsgálata elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük a vásárlók viselkedését és elégedettségét. A fogyasztó egy termék megvásárlásával nem csak szükségleteit elégíti ki, hanem az élményt és elégedettséget is keresi vásárlásai során. Mivel a Glamour- és Joy-napok számos élményt és kedvezményt biztosít a vásárlók számára, ezért szakdolgozatomban a két esemény hatását vizsgálom a fiatal nők fogyasztói magatartására vonatkozóan.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:1147435610
elte:BBPYQ2
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess