Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A kiskorúak online kitettségét mérő kérdőív alkalmazása: A nevelőszülős családok körében végzett adatfelvétel módszertani tapasztalatai |
Tartalom: | https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/43687 |
---|---|
Archívum: | Iskolakultúra |
Gyűjtemény: | Tematikus blokk: Digitális médiahasználati profilalkotás a gyermekvédelemben |
Cím: |
Use of a survey to measure young people's online exposure: Methodological experience of a data survey among foster families
A kiskorúak online kitettségét mérő kérdőív alkalmazása: A nevelőszülős családok körében végzett adatfelvétel módszertani tapasztalatai
|
Létrehozó: |
Rajnai, Richárd
Szijártó, Zsolt
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
|
Dátum: |
2022-03-01
|
Téma: |
Fiatalkorúak médiahasználata
online kockázati kitettség
|
Tartalmi leírás: |
A tanulmány két kutatás eredményeit hasonlítja össze, amelyek a fiatalok online kockázati kitettségével foglalkoznak. A kutatások a Digitális Jólét Nonprofit Kft. megbízásából készültek azzal a céllal, hogy hozzájáruljanak Magyarország Digitális Gyermekvédelmi Stratégiájának (DGYS) továbbfejlesztéséhez. A két kutatás módszertana azonos volt, s mindkét esetben Baranya megyében történt az adatfelvétel Ugyanakkor a megkérdezettek köre jelentősen különbözött. Az első esetben az volt a cél, hogy egy széleskörű áttekintést kapjunk arról, hogy a különböző társadalmi helyzetű csoportoknál milyen eltérések figyelhetők meg a médiahasználati szokások tekintetében. A másik esetben egyetlen célcsoport állt a kutatás középpontjában, a nevelőszülők és a velük élő fiatalkorúak online médiagyakorlatai. Jelen tanulmány ez utóbbi kutatás eredményeit mutatja be részletesen.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.14232/ISKKULT.2022.3.70
|
Forrás: |
Iskolakultúra; Évf. 32 szám 3 (2022); 70-83
1588-0818
1215-5233
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Iskolakultúra
|