Ugrás a tartalomhoz

 

Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/20.500.12944/100336
Archívum: Közszolgálati Tudásportál
Gyűjtemény: ÁROP
Pályázati anyagok
ÁROP-2.2.20
Cím:
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)
Létrehozó:
Arany, Mónika
Csonka, Erzsébet Tünde
Nagy, Péter
Salamon, Hugó
Szögi, Zoltán
Téma:
képzés
közigazgatás
Kommunikáció
kormányablak
Tartalmi leírás:
A tantárgy célja, hogy a képzés résztvevői készségfejlesztő tréning keretében áttekintést és gyakorlási lehetőséget kapjanak a sikeres kommunikáció alapvetéseiről, a sikeresen és eredményesen kommunikáló személy kompetenciáiról, a támogató kommunikáció tartalmáról, a probléma és ügyfélkezelés kommunikációs vetületeiről. A készségfejlesztő tréning felkészíti a résztvevő tisztviselőket arra, hogy munkájuk során a hatékony közigazgatás megteremtése érdekében magas színvonalú szolgáltatásokat, szolgáló ügyintézést nyújtsanak. A képzés célja, hogy résztvevők megismerjék az ügyfélbarát magatartás kommunikációs alapelveit. Az ügyfélorientált közigazgatási kultúra megvalósításához elengedhetetlen, hogy kommunikációs, ön- és emberismeretük, konfliktuskezelési, önérvényesítési készségeiket fejlődjenek. A képzésen résztvevők képesek legyenek nehéz ügyfélkezelési helyzetekben jelentkező hatékony konfliktuskezelési technikákat alkalmazni, az ügyfél elégedettségének és jó közérzetének erősítési módszereit elsajátítani. A tréning résztvevői olyan komplex szemléletet sajátítanak el, amely az érzelmi intelligencia komplexitásába helyezi a kormányablakoknál szolgálatot teljesítő tisztviselők feladatait.
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess