Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul) |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/20.500.12944/100336 |
|---|---|
| Archívum: | Közszolgálati Tudásportál |
| Gyűjtemény: |
ÁROP
Pályázati anyagok ÁROP-2.2.20 |
| Cím: |
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)
|
| Létrehozó: |
Arany, Mónika
Csonka, Erzsébet Tünde
Nagy, Péter
Salamon, Hugó
Szögi, Zoltán
|
| Téma: |
képzés
közigazgatás
Kommunikáció
kormányablak
|
| Tartalmi leírás: |
A tantárgy célja, hogy a képzés résztvevői készségfejlesztő tréning keretében áttekintést és gyakorlási lehetőséget kapjanak a sikeres kommunikáció alapvetéseiről, a sikeresen és eredményesen kommunikáló személy kompetenciáiról, a támogató kommunikáció tartalmáról, a probléma és ügyfélkezelés kommunikációs vetületeiről. A készségfejlesztő tréning felkészíti a résztvevő tisztviselőket arra, hogy munkájuk során a hatékony közigazgatás megteremtése érdekében magas színvonalú szolgáltatásokat, szolgáló ügyintézést nyújtsanak. A képzés célja, hogy résztvevők megismerjék az ügyfélbarát magatartás kommunikációs alapelveit. Az ügyfélorientált közigazgatási kultúra megvalósításához elengedhetetlen, hogy kommunikációs, ön- és emberismeretük, konfliktuskezelési, önérvényesítési készségeiket fejlődjenek. A képzésen résztvevők képesek legyenek nehéz ügyfélkezelési helyzetekben jelentkező hatékony konfliktuskezelési technikákat alkalmazni, az ügyfél elégedettségének és jó közérzetének erősítési módszereit elsajátítani.
A tréning résztvevői olyan komplex szemléletet sajátítanak el, amely az érzelmi intelligencia komplexitásába helyezi a kormányablakoknál szolgálatot teljesítő tisztviselők feladatait.
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|