Ugrás a tartalomhoz

A hatékony tanítás-tanulás értelmezése a kompetencia alapú oktatás (fejlesztés) elméletében és gyakorlatában

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/62477
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
A hatékony tanítás-tanulás értelmezése a kompetencia alapú oktatás (fejlesztés) elméletében és gyakorlatában
Létrehozó:
Rádi, Orsolya Márta
Közreműködő:
Nádasi, Mária
Téma:
Bölcsészettudományok/Neveléstudományok
National Curriculum
competency-based education
effectiveness
efficiency
Neveléstudományi D. I./Tanulás-Tanítás
kompetencia alapú oktatás
hatékonyság
eredményesség
Nemzeti alaptanterv
Nyelv:
magyar
angol
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2017.150
elte:31205642
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess