Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/58617 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK) Pedagógusképzés |
| Cím: |
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben
|
| Létrehozó: |
Hoffmann, Rita
Flamich, Mária
|
| Dátum: |
2011
|
| Téma: |
Pedagógusképzés
|
| Tartalmi leírás: |
A fogyatékos tanulók számára a többségi oktatás magányos küzdelem – állítják az érintettek. Mindez a múlt, vagy érvényes ma is, amikor az inkluzív szemlélet hódít világszerte? Vagy ma még igazabb, mint korábban? Hogyan vélekednek erről maguk a fogyatékossággal élő személyek? Írásunk két fogyatékossággal élő amerikai egyetemi tanár tapasztalatai nyomán vizsgálja a befogadást, fedi fel a sztereotípiákat és mutat példát arra, hogyan tanítható a diverzitás elfogadása, tisztelete, hogy könnyebb legyen a ma még „magányos küzdelem.”
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:10.37205/TEL-hun.2011.3-4.22
elte:Pedagógusképzés
elte:233
elte:225
elte:3-4
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|