Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|   | „Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben | 
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/58617 | 
|---|---|
| Archívum: | EDIT | 
| Gyűjtemény: | ELTE Folyóiratok, kiadványok ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK) Pedagógusképzés | 
| Cím: | 
					„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben
				 | 
| Létrehozó: | 
						Hoffmann, Rita
					 
						Flamich, Mária
					 | 
| Dátum: | 
					2011
										 | 
| Téma: | 
					Pedagógusképzés
										 | 
| Tartalmi leírás: | 
					A fogyatékos tanulók számára a többségi oktatás magányos küzdelem – állítják az érintettek. Mindez a múlt, vagy érvényes ma is, amikor az inkluzív szemlélet hódít világszerte? Vagy ma még igazabb, mint korábban? Hogyan vélekednek erről maguk a fogyatékossággal élő személyek? Írásunk két fogyatékossággal élő amerikai egyetemi tanár tapasztalatai nyomán vizsgálja a befogadást, fedi fel a sztereotípiákat és mutat példát arra, hogyan tanítható a diverzitás elfogadása, tisztelete, hogy könnyebb legyen a ma még „magányos küzdelem.”
										 | 
| Nyelv: | 
						magyar
												 | 
| Típus: | 
					info:eu-repo/semantics/article
										 | 
| Formátum: | 
					application/pdf
										 | 
| Azonosító: | 
					elte:10.37205/TEL-hun.2011.3-4.22
										 
					elte:Pedagógusképzés
										 
					elte:233
										 
					elte:225
										 
					elte:3-4
										 | 
| Létrehozó: | 
					info:eu-repo/semantics/openAccess
										 |