Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Digital learning for disadvantaged students during COVID-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes |
| Tartalom: | https://intersections.tk.mta.hu/index.php/intersections/article/view/783 |
|---|---|
| Archívum: | Intersections |
| Gyűjtemény: | Societal mechanisms |
| Cím: |
Digital learning for disadvantaged students during COVID-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes
|
| Létrehozó: |
Fejes, József Balázs
Szűcs, Norbert
|
| Kiadó: | |
| Dátum: |
2021-12-29
|
| Téma: | |
| Tartalmi leírás: | |
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.17356/ieejsp.v7i3.783
|
| Forrás: |
2416-089X
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |